Pyssel







Så tråkigt med mobilbilder men minnet att sätta kamerans batteri på laddning är alldeles för svagt. 

Men det är så kul att pyssla och inreda! Älskar att dona inne i L's rum. Igår åkte vi och köpte en tvbänk som jag sen satte fingrarna i och gjorde om till ett "kök". Himmla enkelt med lite svart färg och tyg, små mini kastruller och slevar. Lova tyckte att det var SÅ roligt trots att hon kanske egentligen är för liten för att leka så. Hon rör lite i grytan och matar det mesta hon kan hitta:)

Idag tog jag även äntligen tag i saken och sydde upp ett tyg jag fått av barnens farmor för flera år sedan. Det blev så fint och gav ett mysigt sken i rummet. Och vad enkelt det var att sy en hissgardin!? Absolut något som jag kommer att göra igen. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0