Som jag längtar efter dig

Hihi ja här är vi uppe med tuppen, men att vakna kl 6.00 har konstigt nog börjat bli sovmorgon här hemma;)

Nyhetsmorgon på tv:n, Lova röjer runt och jag sitter bara och längtar så sjukt mycket efter bebisen i magen. 

Hade en dröm inatt om att vattnet gick alldeles för tidigt. Ingen trodde att bebisen skulle överleva utan tyckte att jag skulle se det som ett missfall. Såå arg jag blev då! Bebisen föddes till sist, ingen läkare var där utan bara C. Han torkade av allt och gav den till mig. Känslan när jag fick hålla i bebisen var så verklig i drömmen, så varm och klistrig:) Det var en rund och go pojke på 52 cm och 3,5 kg. 

Men än är det säkert minst 7 veckor kvar. Ja det är lika bra att ställa in sig på att den kommer i samma tid som Lova. Behöver man inte bli lika chockad som då;) 



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jätte fin blogg! :)

2013-11-07 @ 17:16:22
URL: http://Isabelleengstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0