Full fart

Imorn lilla hjärtat, imorn ska du få springa av dig! 

Lova har haft så mycket energi idag men tråkiga mamma tvingade med henne till stan istället. Känner att jag får passa på att bocka av alla julklappar nu när man orkar hyfsat. Strax innan jul vill jag bara ta det lungt och va hemma och baka. 

Så imorgon knatar vi iväg till öppna förskolan så att lillan kan få busa regält. Men hon är allt roligt att titta på Lova. Hon är i färd med att lära sig att springa, gå baklänges och babblar (mamma, dadda osv) non stop. På senaste har hon även visat den riktiga viljan:P på gott och ont. En liten smakbit av kommande trots må hända. 

Och att bero på något helt annat fick jag igår känna, ja om det var fingertoppar eller tår vet jag ju inte. Men små pluppar som satt i rad höls mot huden. Så häftigt! Och så nära som vi kommer till att hålla hand just nu (eller fot;). 

52 dagar kvar nu och 29 dagar kvar Lova-tid. 


Vår älskade guldlock



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0