Mvc-besök (29+1)

Blodtryck: 95/55
Sf-mått: 29 cm
Hjärtljud: 137 slag/min

Ja allting såg fint ut även denna gång. Fortsatt väldigt lågt blodtryck på mig men inget att göra åt. Bebisen växer precis som den ska och hjärtat lät väldigt bra. Skönt! 

Hon tyckte inte att det var någon ide att känna hur den låg där inne. Än finns det så mycket plats att det inte spelar någon roll hur den ligger. Och så är det ju. I vecka 35 känner hon först efter. 

Så nu ska jag inte dit förrän om en månad igen för att sen köra slutspurten med två-veckorsintervaller. Dit längtar jag:) 



Kommentarer
Postat av: erika

tack för dina frågor(super segt svar)
Oj vad fort det har gått, tycker inte det var länge sen du sa att ni skulle få en till :)

2013-11-05 @ 19:20:40
URL: http://www.minimini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0