2/11 -13

Efter en dag med mycket rörelse för mamman har pyret nu ultra-mega-gympa i magen när jag äntligen vilar ordentligt. Lilla skatten<3 Hoppas du sovit gott under dagen och inte håller mig vaken heeela natten;) 

Storhandling blev det plus en promenad till C's farmor som fyller 87 år. Hehe ja det är ovant att man nu för tiden inte orkar så mycket. 

Trevligt har det iaf varit trots att man vissa stunder får stanna upp för att det hugger till i hjärtat...

Igårkväll blev vi tyvärr tvugna att ta bort vår hund, vår Maja. Usch, orkar inte skriva om det för mycket. Det är för tungt. 10 & 1/2 år blev hon och hon som skulle bli gammal med mig!? Min älskade syster och barndomsvän. 

Hjärnan försöker verkligen förstå. Vill så gärna förstå... Hon som funnits hos mig sedan jag var 13 år. Är nu borta. För alltid. Nej jag undrar om jag någonsin kommer fatta. Känns inte som det. 

Nej nu ska jag bunkra upp lite framför tv:n och vila bort alla sammandragningar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0