Uppdatering sjukstuga

Det blir bättre, det är! Och innan helgen är slut SKA vi vara friska. Nu är det bara det eviga snorandet kvar, urk:S

I skrivande stund ligger L och snarkar på min mage. I dagarna är det det ändå sättet som hon har kunnat sova på under dagen. Men jag klagar inte, det är så sjukt mysigt! Tycker inte jag hostar alls mycket under dagarna. Men de få stunder hon sover på mig, ja då kliar det till tusen och försök att hålla tillbaka en hostning, det går verkligen inte! Vatten är min livlina.

Dagen kommer antagligen rulla på som vanligt i den ingrodda sjukstugan. Ska bli så skönt att göra rent ordentligt sen när man får ny energi. Bort med alla bacilusker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0