Lilla modig

Tiden går fort när man har roligt! Idag var det sista gången på babyrytmiken. Så synd! Jag tror att både jag och Lova skulle vilja gå en omgång till. Ska kolla upp om det kanske startar till hösten igen.

Alla barnen fick ett varsitt diplom för bra presterande;) och en cd-skiva med förra gångens sångstund inspelad. Ett fint gruppfoto prydde även framsidan:) Hihi blir roligt att plocka fram när hon blir tonåring. Piiinsamt!;)

Men babyrytmiken har minst sagt varit givande för Lova. Den lilla blyga 6 månadern som satt där första gången och bara ville att jag skulle bära upp henne har nu bytts ut mot en vild 9 månaders som INTE vill sitta i mammas knä utan krypa runt bland alla och leka med människor hon egentligen inte känner. Det är så härligt att se och jag blir så stolt!!!

Nu hoppas jag bara att modigheten håller i sig så att hon tillslut vågar vara med sin släkt;)

Och på tal om modig ställde hon sig upp på fötter för första gången, helt själv:) Stolt mamma så att det svämmar över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0