Lova Ellen Majgren

 
28 juli 2012 kl 07.21
Stunden vårat liv började
 
Ett år av våra nya liv som föräldrar har gått och antagligen är det det svåraste vi någonsin kommer ha gett oss in på. Men samtidigt är det det absolut lättaste i hela världen! Ett liv utan dig mitt älskade barn existerar inte. Du gör mitt liv. Och jag lovar att jag för varje dag i resten av mitt liv ska försöka visa dig hur mycket jag älskar dig.
 
Min nu mer största uppgift i livet är att berika ditt liv.
Jag vill visa dig hur gott regnet luktar en sommarkväll, hur vackert det kan vara att beskåda en solnedgång, hur det känns att klara av någonting som man först trodde var omöjligt och hur skönt det är skratta tills man får träningsvärk i magen.
 
För du har visat mig livets mening och tillsammans med din pappa och ditt kommande syskon ska vi upptäcka världen tillsammans.
 
 

Kommentarer
Postat av: carina petersson

Finaste finaste Mikaela <3<3<3

2013-07-28 @ 13:03:38
URL: http://mymoment.webblogg.se
Postat av: Annalotta

Finaste Mikaela, det kommer du och Christoffer klara galant!
Varma kramar
Annalotta

2013-07-29 @ 09:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0