Lova 11 månader

Alldeles för sent jag vet;) Så mycket har kommit emellan och datorn har känts så långt borta. Den 28/6 blev hon iaf 11 månader gammal och idag är det bara tre veckor kvar till hennes 1-års dag! Det känns så konstigt att det snart är ett helt år sedan hon kom till oss, att det ens har funnits en tid då hon inte var med oss? Konstigt, konstigt! C och jag har frågat oss många gånger vad vi egentligen gjorde innan Lova? Tittade på tv? Sov? Haha ja det var väl det.
 
Och tänk att hon om dryga halvåret ska bli storasyster. Lilla storasyster.
 
Lovas största discovery sedan sist är absolut att klättra. Oj oj oj! Hon hoppar nästan upp i fotöljen nu, snabb som en iller :P Att gå är destu mindre intressant, krypa som funkar så bra. Men tiden för det intresset kommer också, allt har sin tid. Och just nu är hon inne i sin första riktiga klängperiod. Är så tacksam för att hon hittat tillbaka till nappen, den har räddad väldigt många stunder. Speciellt nu också då tand nummer 2 just har spruckit upp.
 
 
Denna månad har jag lärt mig detta:
 
- Klättra upp i fotöljen
 
- Vinka
 
Detta gillar jag:
 
- Jake och piraterna, också en liten räddare i nöden
- Att plocka saker ur lådor och lägga tillbaka dom igen
- Lektältet, superkul att gömma sig i
- Tåget i mariebergskogen
 
Detta är inge roligt:
 
- Att sitta still, men detta är VERKLIGEN inget nytt;)
- När inte mamma kan bära mig
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0