4/7 -13

Hejsan!
 
Nu är det så tyst i lägenheten. Lova sover och C är på Putte i parken där de hade spelning tidigare idag. Duktiga grabbar som levererar så sjukt bra musik! Hoppas att Lova och mini får ärva C's musikalitet. Kreativa lär de iaf bli, målning och att teckna ligger ju mig varmt om hjärtat. Ja mini förresten, hon/han får kallas så tills vidare, känns lite mer personligt än "syskonet". Eller ja tillvidare, den här gången vill jag inte ta reda på könet vid rutinultraljudet. Vill ha provat på båda alternativen:) Så tills vi får träffas personligen helt enkelt:)
 
Och ja, jag längtar sååå tills förlossningen (C får mest ångest av bara tanken;) Med Lova visste jag ju inte hur j-vla häftigt det är! Kroppen är så sjukt häftig, att genom smärta jobba fram tills du äntligen får hålla det varma knytet. Inbillar mig att jag kommer kunna njuta mer av den allra första tiden denna gång, nu när vi har mer kött på benen, vet hur de små funkar, kan allt det praktiska. Med Lova var jag så stressad och nervös över att göra fel att man kanske inte njöt fullt ut. Är överlag mer lugn denna graviditet. Vet inte hur många samtal det blev till barnmorskan i början med Lova och nu ligger jag på noll. Skönt!
 
Men innan förlossning ska massa steg bockas av. Näst på tur blir väl att få känna de första sparkarna. I början av vecka 15 kände jag första rörelsen med Lova så det är ju inte så långt kvar<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0