Ny vagn

 
Vår gamla trogna vagn har i dagarna bytts ut mot denna, en Bozz elegant. Så nu har jag äntligen fått min bruna vagn, det är ju det jag önskat sen första början.
 
Denna är mycket mindre än andra vagnen och visst saknade jag den gamlas enorma terränghjul när denna hackar fram över snövallar och isklumpar. Men den är så smidig att ha med när man handlar och tar väldigt lite plats i bilen. Och det kanske största plusset är att den här har liggdelen och sittdelen i ett. Man ändrar ifrån liggdel till sittdel genom två remmar under vagnen, så vipps så kan Lova sitta upp ordentligt och somnar hon igen så är det bara att fälla ned till fullt liggläge. Och så är den ju snygg;) Visst har det lite betydelse.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0