19/12 -13

Idag är det exakt 30 dagar kvar till syskonet beräknas dundra in i våra liv<3 Och vi får se om magkänslan visar rätt men det känns som att vi kommer att slå gravidrekord för min del. Nästa torsdag är det redan vecka 36+4 (så långt som vi kom förra gången). Men det känns som att vi får passera det. 2 januari lutar min gissning åt. 

Idag var det även dags för ett besök till barnmorskan. Magen mättes till 34 cm, perfekt mått! Mitt blodtryck låg på 100/65 och minihjärtat slog med 135 slag/minuten. 

Hon kände även hur h*n låg och huvudet var mycket riktigt ned men inte alls fixerat utan istället mycket rörligt och högt upp. Nåväl, bara den stannar med huvudet åt rätt riktning är jag nöjd. 

Nästa besök bokades in till den 2 januari. Så, vi får väl se om jag får gå på den eller ta mig ett besök till förlossningen istället;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0