24/9 -12

Har just rensat bland L's kläder och flyttat över allt till en av våra garderober. Större kläder tar mer plats, så det var nödvändigt för att kunna hålla i ordning.

Så bitterljuvt att plocka undan de kläder som är för små. Men roligt att kunna plocka fram de större som bara legat och väntat.

Åh visst vill jag att hon ska bli större. Lära sig att sitta, krypa, skratta och leka. Men samtidigt vill jag att hon ska vara så här liten ett bra tag till. Är rädd att jag inte hinner njuta av nyföddtiden. Eller inte för att jag räknar henne som nyfödd längre iof, inte en bebis som faktiskt börjar jollra smått, le och bära upp sitt huvud.

För tänk om Lova är det enda barnet vi får, då kommer ju den här tiden aldrig igen.

Åh hehe min lilla bebis. Passar verkligen på att njuta. Kommer säkert längta tillbaka till att ha en knodd som varken kan stå på en stol på ett ben, riva ned alla lampor, äta blomjord och sjunga godmorgonsånger kl 4 på morgonen. Men tänk så härligt, tänk att vår lilla knodd ska bli så stor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0