15/9 -12

Idag har tiden bara flugit iväg. Spenderade större delen av förmiddan till att försöka duscha, men deeet tyckte inte Lova;) Tydligen föredras det en svettig mamma framför en ren. Fick iaf min dusch tillslut och haha det är verkligen slut på mina 20-minuters duschar. Idag tog det max 3 minuter. Är det nånting man blir skillad på när man fått barn så är det effektivitet!

Promenad med handling blev det sen och ikväll blir det wokgryta på menyn. Blev så nedrans sugen när vi gick förbi den lokala thaien.

Haha ja jag har fått mer cravings nu efter graviditeten än när jag var. Hade ju som sagt inga cravings alls då, visst godissug men vem har inte det ständigt? Nu har jag dock hittat den omtalade passionen för choklad. Har ju aldrig gillat det nått speciellt. Men åh, en sån len smak, konsistensen, allt.

Nån som hört talas om amningscravings?;P

Avslutar inlägget med vår söta sömntuta i detta nu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0