Lova 3 månader

Igår den 28:e blev ju denna snygging tre månader gammal:) Hon har blivit så stor och är verkligen inte någon nyföding längre utan är en bebis med mycket energi och vilja. Riktigt underbar är hon och nu har vi även blivit av med magontet, så skönt! Känns som att hon är mer sig själv nu, glad, pratig och energifull. Det är så kul när hon ligger på skötbordet utan blöja, armar och ben flyger o vispar hej villt och glädjeskri varvas med leenden. Skönt att lufta rumpan ett tag:

 
Denna månad har jag lärt mig detta:
 
- Att man faktiskt kan ligga ned själv en liten stund utan att skrika.
 
- Har upptäckt att det sitter ett par klumpar på mina ben, fötter.
 
- Jag börjar bli stark i rygg och nacke, se bara på bilden liksom.
 
Detta gillar jag:
 
- När man bär runt på mig
- TV, å så kul när det alltid händer något
- Börjar gilla hoppgungan men den är lite läskig ibland.
- Att duscha tillsammans med mamma.
 
Detta är inge roligt:
 
- Åka vagn.
- Bada i baljan
- Åka bil.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0