Pust del 2

Åh jag är helt slutkörd i ryggen. Men nu har lillfisen somnat och jag har planterat mig själv i soffan. Känner hur varenda kota vibrerar av välbehag;)

Lova har varit kinkig idag med, eller egentligen är det bara när hon är trött som det blir jobbigt för henne. Hon har lite svårare att komma till ro när det gör ont, och det kan man ju förstå. Som tur var så har natten gått bra och vi fick sova till halv åtta. Det var nog dagens räddning:)

Och idag har vårt hem förvandlats till totalt kaos. Flyttkaos! Vi fick nycklarna till den nya lägenheten idag och gick in för att kolla. Ja jag säger bara det. Det SYNS att gubben innan bodde där i över 50 år. Man kan hur lätt som helst urskilja var alla tavlor och möbler suttit. Mindre roligt! Sen har ju vi en sån bra hyresvärd som INTE står för renovering trots att tapeter är trasiga, nej då får man ökad hyra.

Suck, Lovas rum är ju tapeter redan beställda till. Så det känns skönt att hennes rum blir fräscht iaf, det är viktigast. Sen får vi se hur vi går till väga med resten av hemmet.

Men att man alltid förtränger om hur jobbigt det är att flytta? Efter detta får det allt dröja läääänge innan vi flyttar igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0