Vårat perfekta under

Åh jag känner mig helt salig. Imorse var vi som sagt på rutinultraljudet och det var så roligt att få ser vår alldeles perfekta bebis:) Det gavs en mysig stund av mycket sprattel, gapande, och hickande. Kändes mycket märkligt att både se och känna rörelserna samtidigt.

Allt såg som sagt väldigt bra ut. Vi fick spana in både fingrar, tår, hjärtat & hjärnans alla delar samt diverse kroppsdelar. Och när det gapades som störst fick vi t.o.m se den lilla tungan:):)

Nytt bf-datum fick vi också, så när som på 3 dagar extra. Den 21 augusti 2012.

Tänk, nästa gång vi ses så får vi antagligen hålla dig i vår famn:)


Kommentarer
Postat av: Annalotta

Men... så fantastisk och fint upplevelse ni har haft i dag! Tänk om jag var en liten fluga för en stund då hade jag smitit in i rummet och satt mig tillrätta på monitorn och tittat ner på det lilla underverket jag med.



Stolta och förväntansfulla är vi och undrar så vem den lilla människan är.

Kram till er!

2012-03-27 @ 20:41:06
Postat av: spiderchick

Mina "baggybyxor" sitter tight över allt haha. Och ja även kring vaderna, men icke så det stör :-)

2012-03-27 @ 21:03:54
URL: http://spiderchick.nu
Postat av: Jassieofficial - En blogg för alla!

Grattis till din bebis! :)

2012-03-28 @ 08:46:10
URL: http://jassieofficial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0