8/3 -12

Idag mås det lite bättre, inte i morse men nu:) Pratade med min BM imorse och hon rådde mig att gå till en optiker, synen kan nämligen bli sämre under en graviditet och då får man lätt spänningshuvudvärk. Värden och tryck tyckte hon inte var nödvändigt att kolla då de var på topp sist vi kollade. Så, ja glasögonen plockades ur handsfacket på bilen och pryder nu näsan alla vakna timmar. Jag vet verkligen att jag borde ha på mig dom jämt, men de har liksom fått ligga kvar i bilen när det åkts klart. Jag klarar mig ju bra utan dom, tyckte jag. Förutom när det ska beställas mat på te.x McDonalds. Inte en chans att jag ser vad det står på menyerna;)

Så förhoppningsvis kan detta få ögonen att slappna av. Ger det en chans på några dagar så får vi se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0