5/6 -12

Ja nu ska det bli snuttefiltar åt bebis. Har letat och letat efter fina neutrala babyfiltar men det enda som verkar finnas är filtar med pingu, tummen och laban. Så gick ned till tygbutiken på stan och hitta två jättefina tyger som jag tänker klippa till i lagom stora bitar. Billigt blev det också, fick ca 3x2 meter tyg för 84 kr. Luftigt och mjukt samt att det inte gör så mycket om de blir söndertvättade efter div olyckor;)

Köpte även mitt första linne i mammamodell. Skönt att hitta ett plagg som satt som det skulle för en gångs skull;) Lär användas tills det faller i bitar.

Och nu ska jag ta och släppa lös min kreativa sida och slå in paket. Lillasyster Sanna (kusin) tar studenten på fredag. Tänk att det var tre år sedan man själv stod där, alldeles överlycklig!

Jo, mycket mobilbilder blir det. Så om ni vill kan ni även följa mig på instagram. Nämligen därifrån det mesta kommer;) mikaelaforsell heter jag där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0