Likadana men olika

 

 

Christoffer och jag hade visst likadana fylla-i-böcker som små. Så kul att titta i och jämföra. Och visst var det skillnad på oss två, så att gissa lillans vikt och längd är rätt svårt. Troligtvis (förhoppningsvis) blir hon inte lika stor som pappsen men sen behöver hon absolut inte va samma fågelunge som jag var. Nått mitt i mellan? Eller vad har längd och vikt för betydelse egentligen, bara bebisen mår bra:)

 

Annars är det mycket bebis just nu. Kompisar, bekanta och icke bekanta (bloggare) får bebisar hela tiden känns det som. Och vi är väl sist på tur.

 

Jag längtar så grymt mycket tills det är vår tur att uppleva den där höjden av lycka. Den där dagen som man aldrig någonsin kommer att glömma.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0