Besvär, besvärligt

Imorn när jag vaknar kommer jag nog vara över 2 meter lång. Ja med sån här växtvärk kan det inte bli nått annat.

Kommer ihåg när minimikaela 7-8 år kände samma värk och hoppade av lycka. Kunde riktigt ligga och känna efter på kvällarna. -ja visst tusan värker det om en så en smula i benen. Nu ska jag äntligen bli lång!

Liknande värk nu men med en heeelt annan anledning. Enligt förträffliga google är det inte ovanligt i slutet av graviditeten. Riktigt irriterande är det iallafall. Kanske ser jag ett sammanband mellan det, mina fötter som tycker det är lattjo att svullna upp och ett par prydliga åderbråck som generat börjar krypa fram.

Men vi får se då, antingen den mer vettiga förklaringen eller att jag imorgon får bära mina jeans som trekvartsshorts.

Hårt arbetande ben

Tydligen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0