Hjärtan i överflöd

 
Gjorde iordning de återstående hjärtana här om dagen, vet ännu inte vad jag tycker. Skönt att 'fylla upp' den tråkiga vita väggen men kanske blev det för mycket? Nåväl, har ingen brådska till att bestämma mig precis.
 
(De mörka hjärtana är inte svarta som det kanske ser ut som, i verkligheten är de vinröda)
 
Som bilden avslöjar är även de första blöjpaketen inhandlade. Kändes mycket märkligt att lägga upp dom på varubandet, nästan lite högtidligt haha:P Gissar på att vi har andra känslor för dom inköpen om några månader;)
 
Och just ja, igår fick vi även en babysitter i vår ägo, Svart och enkel, dvs inget som jag slösar tid och visar bild på;) Sen får vi se om den kommer att uppskattas eller ej.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefint, om du frågar mej! Jag älskar nämligen hjärtan av alla slag. Det kan inte bli för många....

Svar: Tack:) Det är nog sant:) Kan nog inte bli för många
Mikaela 23 år- värmlänning, sambo, förlovad, GRAVID♥ och hundägare på halvtid.

2012-07-07 @ 20:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0