Bilduppdatering/sentimentalt snack

 
Slänger in lite av de nyaste bilderna från instagram. (Den är för j*vla smidig den där telefonen)
 
Vi har haft ett sånt fint väder nu de senaste dagarna och Karlstad har verkligen visat upp sin 'solsida' nu när Putte i parken har dragit igång. Det var så vackert när jag gick hem ifrån jobbet nu ikväll (se nedersta bilder;), mellan alla gamla byggnader måste det ha varit en 30 grader och klockan var strax runt 19.00.
 
När jag gick min vanliga väg längst älven och kände hur bebis buttade med hälarna fick jag tacka mina solglasögon som täckte de tårar som kom, Minns så väl att jag gick exakt den sträckan på kullerstensvägen och såg ut över vattnet dagen innan våra liv skulle förändras totalt, av ett litet test. Minns hur pirrig jag var i magen, testet som låg i väskan, känslan av en enorm spänning och vetskapen om att det skulle hålla i sig tills jag morgonen efter skulle få det svart på vitt.
 
Tänk att  jag ca 8 månader senare skulle gå på samma stenar med magen ut i vädret.
 
Och tänk den dag då jag i en vagn, får rulla vårat barn på samma utslitna väg.
 
Rätt fantastiskt hur livet kan ta en sån vändning, och jag skulle inte vilja ändra det för allt guld i världen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, visst är livet fantastskt,förunderligt och helt underbart, när man väntar barn! Kärlek/Carina
PS Inte bara när man väntar barn utan också när underverket väl har anlänt och sedan är ingenting sej längre likt! DS

2012-07-05 @ 15:10:37
URL: http://mymoment.webblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0