21/7 -12

Idag är det exakt en månad (30 dagar) kvar tills bebis är beräknad att komma.

 

Hihi gruvade mig lite över det inatt då hon med all sin kraft pressade upp den lilla rumpan mot mina revben och samtidigt borrade sig ned med huvudet, aj vad hon är stark. Hur ska det då inte kännas de allra sista dagarna? Haha.

 

Mvc-besöket gick förresten bra. Hon låg rätt med huvudet men rörligt, vilket jag ju känner;) Bm sammanfattade allt och skrev upp lite punkter som kan va bra för förlossningspersonalen att veta. Typ som att de inte ska slänga fram moderkakan framför näsan på C, då ligger han garanterat som en planka på golvet eller bjussar bm på en pizza ;P

 

Iom detta gick även vår bm på semester, och ja vi hoppas ju såklart att vi inte behöver träffa henne förrän på efterkontrollen. 4/9 är nästa besöktillfälle med henne igen. Och den tiden hoppas jag ju veeerkligen att vi slipper gå på.

 

Gårdagens tjöckis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0