5-månaders vaccin

Jopp. Check och ett kryss över det och nu ser jag hur den ovälkomna febern står och lurar i dörröppningen. En trött Lova blev endast nöjd med att sova i min famn, så här sitter vi nu. Stackars lilla hjärta! Hon vaknar ibland och gnäller, i princip samma som vid förra vaccinationen.

Men bvc-besöket gick bra iaf! 6070 gr och 63,5 cm lång. Att ta sprutorna gick också bra, var arg i en halv minut och ville sen stå och hoppa i mitt knä:) Skönt att hon inte blev lika ledsen som första gången, nu blev hon mest arg och sur på Kerstin som ju brukar vara så rolig och snäll;) Skönt att nästa spruta tas först vid ett års ålder igen.

Ja.. Så nu när jag sitter fast här under min snuttiga dotter och faktiskt inte kan städa, diska eller bädda sängen. Sicken otur! Finns ingenting jag hellre skulle vilja göra än att vara just här och ta hand om henne. Vår stora, snart 5-månaders bebis<3


Kommentarer
Postat av: carina petersson

Fina Fina Mamman! <3

2012-12-27 @ 19:27:24
URL: http://mymoment.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0