Lova 1 månad

Nej men, idag är det ju faktiskt någon som blir hela en månad gammal. Åh lilla Lova, tänk att du redan har blivit en månad. Endå känns som om du alltid varit hos oss. Och det känns verkligen som om det var evigheter sen som vi låg på förlossningen och nyss hade fått upp den vackraste lilla varelsen på bröstet.
 
Är så evigt tacksam över att jag får ha henne i mitt liv, att det var just hon som kom till oss:)


Denna månad har jag lärt mig detta:
 
- Jag har blivit starkare och jobbar på det där med att bygga muskler.
- Är i full färd med att upptäcka världen och kanske framför allt de jag bor med.
- Har blivit duktigare på att amma.
 
Detta gillar jag:
 
- Att ligga inbäddad i filtar hos mamma och pappa.
- Äta
 
Detta är inge roligt:
 
- Byta blöja och klä av mig kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0