Ett nytt liv!

Hej:)
 
Ja hehe mycket har hänt sen sist. Vi har ju blivit en familj på riktigt. Vår lilla bebis i magen tyckte att det  var alldeles för trångt där inne och bestämde sig för att komma ut lite tidigare.
 
Lägger nog in en förlossningsberättelse senare, mest för att jag själv ska kunna titta tillbaka på den och minnas den bästa dagen i våra liv.
 
I vecka 36 plus 4, alltså i vecka 37 kom hon. Världens finaste bebis, vår Lova Ellen Majgren! Hon mådde jättebra efter förlossningen och fick bara 10-poängare på testerna. Trots det fick vi stanna 4 dygn på BB, mest för att de tyckte att hon behövde extramatas med ersättning var tredje timma. Och så här i efterhand kan jag bara se det som positivt att vi fick stanna så länge, vi behövde den tiden för att lära känna varandra och komma till rätta med amningen, vi båda var ju nybörjare;) Men i stunden ville jag bara hem! Christoffer fick inte plats till att sova över så han fick gå hem varje kväll och komma tillbaka morgonen där på. Det  var skitjobbigt! Speciellt den första natten och som salt på såren åskade det jättemycket den kvällen.
 
Så visst var det skönt att komma hem igen, trots att man kan sakna att ha experthjälp dygnet runt.
 
Och vem är lilla Lova då? Ja världens bästa människa! Hon är så charmig, fin och snäll. Hon fick garanterat ärva de bästa delarna av mig och Christoffer. Är så lyckligt lottad som ska få ha henne i mitt liv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0