En sån dag

Idag är det en sån där dag då jag ignorerar att linnet luktar sur mjölk och att endast det högra ögat hann få mascara.

Lova har varit lite extra kinkig idag. Ont i magen blir nog rubriken. Vi har kört med Minifom i 3 dagar nu och ja, jag vette tusan om det funkar. När vi var till bvc igår fick jag ett schema över magmassage, så vi satsar nog mer på det.

Men aldrig har väl C och jag blivit så glada som när hon äntligen pruttar i blöjan. Ljuv musik, haha!

Underbart söt är hon iallafall och visst ska vi få bukt på den onda magen.

Och att bero på bvc-besöket väger hon nu äntligen över 3kg och 49cm på längden. Nästan exakt så liten/stor som jag var när jag föddes:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0