30/8 -12

Har just slängt in en sockerkaka i ugnen och kladdkakan står och svalnar. Christoffer fick chokladsug och då skyldiga jag ätit upp hela maraboukakan själv får jag ersätta med nått annat;) Har även tänkt att ha lite fika tills imorgon då vi, hela lilla familjen tar en tur ut till Kortdesign, de är ju så nyfikna på Lova:) Sen tycker jag att det ska bli otroligt kul att träffa alla igen.

Har ännu inte vant mig vid att jag ska vara hemma ett tag. Känns mest som att jag är hemma och väntar på att bli inringd på jobb. Men ja nu har jag ju ett annat jobb istället, kanske världens bästa jobb, att vara mamma:)

Imorgon ska vi även på 50-års kalas. Gissar på att det även är många där som vill spana in vår älskade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0