21/8 -12

Det var ju egentligen idag som du var menad att komma älskade Lova. Men så glada vi är över att du kände för att komma tidigare.

Ja om precis en vecka är hon 1 månad gammal. Det är helt sjukt vad tiden går fort, en månad liksom? Och hon har blivit så stor:) i andras ögon är hon såklart pytteliten. Var just iväg och vägde henne på bvc, 3260gr väger hon nu. Alltså har hon gått upp 250gr sen sist, tumme upp! Och inte konstigt egentligen så som hon äter;) känns som att jag ammar konstant, ett mellanrum på 3h är rena rama semestern. Men mysigt är det såklart. Om man bortser för hur svettigt det blir och inte tal om hur blött det blir. Kan mycket väl se framför mig hur jag tvingas ringa 1177 pgr av 'extrem fukteksem på överkropp'.

Nej då, jag är så tacksam för att den funktionen funkar på mig. Den veckan som vi körde med extraersättningen fick duga, uuh det var inte roligt.

Och i denna stund sover den lilla pärlan, mamman borde egentligen passa på att röja undan. Ja speciellt runt skötbordet då det ser värre ut än en soptipp. (orkar verkligen inte städa undan på natten) men det är förjäkla skönt här i soffan framför fläkten och sen har jag ju världens finaste pärla att titta på:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0