24/4 -12

Hejsan!

Det var ett tag sen men mycket jobb har gjort att datan har bortprioriterats. Vill ju hellre umgås med min älskade, älskade C och klappa på magen. 

Denna vecka är det dop på söndan som är inplanerat. Min moster P's dotter är den dagens huvudperson. Ska bli riktigt roligt att träffa dom igen. Sist vi var där var i december och då var pluttisen bara några ynka veckor.

Ja tänk att det bara blir året mellan våra små flickor. Då kommer det att vara, näästan lika stor ålderskillnad på dom som det är på P och mig:) Hon är född i feb -88 och jag i juni -89.

Så det är riktigt synd att vi inte bor i samma stad. Klart att man kan hålla god kontakt iallafall, det blir bara lite omständigare;)

Annars visar det sig vad resten av veckan bjuder på! Hm ja, haha en liten uppdatering blev det ju iallafall för nu har jag ingen ro att sitta kvar här.

Tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0