Söndag 15/5 -11

Att man inte är mer teknisk alltså? Lampjäkeln till akvariet har slutat funka. Skulle bara ta av locket för att kunna sätta dit en ny bakgrund och nej nu funkar inte dreten. Kollade noooga att alla kablar satt i, lysrören satt rätt, testat ett annat eluttag. Nepp, just typiskt när man köpt nått nytt och vill kunna beskåda det, med ljus;)

Min vanliga tur, haha!

Gårkvällen blev iallafall lyckad. En tredje plats för sverige är inte allt för tokigt med tanke på hur dåligt det gått de senaste åren. Tycker väl dock att det var helt fel bidrag som vann. Tråkig, mjäkig och smörig, och det är väl så mycket som jag minns av det bidraget. Bästa var tyskland & danmark som både Annemette och jag höll en extra tumme för. Maja tyckte att moldavien var bäst eftersom de visslade i låten, hon satt med spända ögon & öron varje gång de spelade den låten;)

Och idag har jag mest lunkat omkring här hemma, myst med Maja och åkte sen till djurmagazinet och köpte akvariebakgrunden och fiskolja till damen. Vilket hon inte alls tyckte om! Haha, så har nu fiskolja i både tabletter & olja men får inte i henne nått. Tydligt att hon inte vet om sitt egna bästa den där damen;)

Nu, om vädret håller i sig, tänkte jag plocka fram våra dammiga solstolar ur förrådet och sätta mig på baksidan en stund. Har inget annat planerat idag förutom att vänta på att sambon ska komma hem. Det är för jäkla tråkigt att vara ensam:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0