Måndag 2/5 -11

Tjena!

Sitter och ojjar mig om magen, var vråålhungrig när jag åkte till affärn för nån timme sen. Hade just gjort en köttfärspaj och susade ned medans den ändå svalnade. Köpte på mig massa onyttigt i affären, slukade en chokladbit och lite saltlakrits i farten hem. Snabbt fram längst vägen och upp för trappen, slängde ihop en sallad och skar upp en hyfsad bit paj. Pust, och nu när allt sjunkit ned.. Ont i magen! Haha, hur hungergalen man blir! Iallafall jag eftersom min kropp är så dum att den har en hungerskala som endast går ifrån 1 till 10 på en sekund. Blir jag hungrig så bliiiir jag HUNGRIG, snabbt. Tycker så synd om C som får stå ut med mitt 'monster' som dyker upp när magen kurrar ;D

Nåväl.


Dagen har varit helt OK. Har inte varit riktigt trött på hela dagen, och inte Maja heller då hon levt crazy på jobbet. Men nu när man är (propp)mätt och har satt sig ned så dyker tröttheten fram som en smärre bomb. På Maja också skulle jag tro, hehe hon har tagit sin vanliga plats i soffan där hon alltid ligger efter jobbet. På divan-delen;)

Nej nu ska jag ta och vispa ihop lite chokladpudding och hoppa in i duschen. Och sen blir det höjdpunkten på dan! Att ligga framför Big Brother med nått gött att äta. Haha, känns som att det blivit en dålig vana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0