Lördag 7/5 -11

Tjena!

Har just kört mitt första zumbapass ever.
Annemette & Rebecka var också med och som tur va var det deras första pass där med. Behövde man inte känns sig urusel.

Det var iallafall... jobbigt, svårt, varmt. Men framför allt kul!!! Den dansen jag gillade mest var Bollywood/magdans, inte så ansträngande för hjärna och kondis;) Ja kondisen förresten, den finns, men knappt. Blev JÄTTETRÖTT efter 15 minuter, då var det bara 1 h kvar. Haha nej men det var faktiskt gött att puscha kroppen och bli lite svettig, har ju för fasen inte tränat sen 2:an på gymnasiet.

Åkte sen hem och tog världens skönaste dusch, tog med mig Maja ut och satte mig i solen på baksidan. Helt underbart! Satt och drömde mig bort ett tag och hade jag haft en bekvämare stol hade jag somnat. Lossades att jag var utomlands, kände os ifrån någon granne som lagade indisk mat, fåglarna som skriade ovanför och solen som gjorde huden svettig igen. Föreställde mig att jag även hörde havet brusa och känslan av att ha sand under fötterna.

Mmmmm, sommaaaaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0