Dag 4: Min hobby

Den icke existerande... Nej just nu har jag faktiskt ingen hobby, förutom att va med min sambo & hund. (Försöker ge mig på tavlan igen men sug & tid infinner sig ej)

Har ju alltid haft stallet & hästarna som hobby, ja sen jag var 9 år och för första gången satte mina små fötter i ett par stigbyglar. Och det var ju när jag flyttade hemifrån, och där med flyttade ifrån stallet som jag varit rotlös i hobbyvärlden.

Men visst klurar jag på nått nytt att göra. Haha, ja och jag vet inte om jag försöker övertyga mig själv men jag funderar på att gå och prova på ett träningspass på Friskis & Svettis. Stepp kanske? Måste verkligen prova mig fram i det här ämnet. Har som sagt inte tränat 'på riktigt' sen den senaste jympalektionen i tvåan på gymnasiet. Det är ca TRE och ett halvt år sedan:P! Inte konstigt att vissa delar av kroppen har tappat sin spänst;)



En utav Majas hobbys. Tunneln är bäst eftersom den inte kräver någon större ansträgning;) Lat som matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0