Dag 12: Min vardag



Haha ja vardag har jag ju mycket av så denna 'uppgift' var lätt som en plätt.

Dagen rullade iallafall igång vid datorn på jobbet, likt många andra dagar. Som ni också ser så har jag inte rört chokladen på skrivbordet;) Inte vid den tidpunkten åtminstone.

Och skulle man helt plötsligt bestämma sig för att kika ned under skrivbordet skulle man få se detta.



Maja följde med idag och här har hon lite sovmorgon i sin snygga säng





Efter både lunch och promenad byter vi rum och Maja tar plats vid det stooora fönstret för att spana på bilarna. Själv trycker jag servetter. Säkerligen minst lika roligt som att stirra ut genom ett fönster;)



Och dagen till ära tog vi raka spår mot Mariebergsskogen när vi slutat. Här sitter vi och förundras över ett par astuffa ankor som muckar om tjejen i mitten;)

Det här är väl inte riktigt min typiska vardag (vakna, jobba, soffa, äta sova). Men dagen har gått riktigt fort och det om nått är ju ett tecken på att den varit bra:)

Men nu ska jag ta och ge mig bortåt till nästa jobb (städ). Avundas Maja som ligger och sover i soffan här brevid;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0