Torsdag 28/7 -11

Pjuu, vilken värme! Tog en promenad till ICA efter jobbet och hämtade ut mitt paket ifrån Jotex, och svettigt är bara förnamnet. Tror t.o.m att Maja tycker att det är skönt att vara inne framför fläkten;)

Men 2 utav 3 gardiner är iallafall uppe och ja jag känner mig rätt så nöjd. Visst är det alltid svårt att ha tyger med mycket mönster men det livar upp om inte annat.

Nu sitter jag mest och samlar krafter efter en dag på jobbet och ska strax ta cykeln till nästa jobb. Visst är det inte mycket att göra nu på sommaren då de flesta på kontoren har semester, men man blir lika varm och trött för det;)

Och just ja, imorn på eftermiddan åker vi med In Spite-gänget till Kristinehamn. Killarna har en spelning på Skatefestivalen. Blir roligt att se dem spela igen då det var ett tag sen. Trots att det är i lilla Kristinehamn;) Åker sen vidare till Karlskoga på kvällen. Passar på att åka dit och stanna över helgen då vi endå ska iväg på söndag morgon. Jag, mina kusiner, Max, mormor & mamma ska ta en liten tripp med Viking Cinderella. Blir roligt att åka på vår traditionsenliga tur i år igen. Massa god mat, dans, sång och galenskaper:) Hoppas även på att hinna hitta på nått med pappa på lördan innan, vet han prata om fiske, vilket passar mig perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0