Söndag 24/7 -11

Ja som ni ser så har det blivit lite ändringar på bloggens utseende, det är lite kvar att ändra men det tar tid eftersom jag inte kan alla koder utantill;)

Ska strax ta och laga mat,
skulle tro att C är hemma ifrån jobbet om en 40 minuter. Så idag blev det en riktig hund & matte-dag. Har passat på att städa lägenheten, ja nästan hela. Har rensat en massa, slängt & lagt ned i förrådet, dammat, dammsugit, svabbat golven och bäddat. Så nu är det så fint så. Om man iof skippar att kolla in i kylskåpet (som blir nästa projekt). Det har av misstag lackerats av coca-cola. Haha ja och det lär ta sin lilla tid att göra rent.

Tog även en regnig promenad till Hööks igen och köpte en hundsäng som jag spanade in vid förra besöket. Maja är ju en riktig myshund som helst vill ligga mjukt. Så jag la ned hennes gamla korg i förrådet och gjorde iordning den nya. Förhoppningsvis sover hon som en prinsessa inatt:)

En ny vecka rullar åter igen igång imorn.

Blir jobb som vanligt, på tisdag ska vi fira C's pappa som fyller år och ska väl även ta och klämma in en körlektion plus ett biobesök. Vi har nämligen haft ett Harry P-marathon här hemma i veckan. Och ja jag tror faktiskt att C börjar gilla filmerna:) Så igårkväll såg vi den sista av alla, som går att köpa då. Blir lite roligare åt gå med C nu då han också förstår handlingen och faktiskt ser fram emot den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0