Saknar min kamrat



Sitter och kollar igenom lite bilder på vår tösabit. Saknar henne nått så otroligt. Skulle bara villja mysa med henne någon minut, helst så nära som möjligt.

Men jag får hålla mig i en vecka till. Lillebror Max fyller nämligen 12 år nästa lördag så då åker vi hem och grattar den stora grabben. Så får vi se om vi får med oss en liten hund hem. Allt hänger nämligen på min chef. Frågade igår om inte Maja kunde få hänga med till jobbet på dagarna, när Christoffer jobbar, iochmed att det gick så bra sist. Alla älskar ju henne och hon älskar att vara där. Men han skulle iallafall tänka på det. Prata lite med sin fru som även hon är chef för företaget. Kan ju säga att jag håller mina tummar!

Kan verkligen föreställa mig henne under mitt skrivbord. Liggandes på en filt med ett tuggben i munnen. Får klappa henne med ena foten så väl jag kan. Men det ända hon egentligen kräver är ju att få vara nära. Och visst vill jag vara det för resten av våra liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0