Det nya året 2011

2011, visst känns det väl bra endå? Men jag antar att det mest beror på att jag bävar inför nästa år , eller rättare sagt till den 21/12. Usch, jag undviker att tänka på det. Min lite klokare hjärnhalva är realistisk och är rätt lugn men den andra, den som jag oftast använder antar jag, övertalar endå ängsligheten att träda fram. Tur är väl endå att det är ett tag kvar! Och mycket ska vi väl hinna med på den tiden:)

Men 2011, ja, än så länge är det en ny blank sida.
Ser verkligen fram emot att fylla ut den med glädje, lycka, livsnjutning och de oundvikliga uppförbackarna. Men det är ju även med dom som vi sen får stå där uppe på toppen av backen och får chansen att njuta, att vi klarade det. Sen är man ju förtjänt att hjula ned och känna medvind. Lite sånt som livet är.

Årets första dag tillbringades iallafall hemma hos svärföräldrarna där vi även firade in det. Har ätit en massa god mat, umgåtts och verkligen fått en bra start. Och nu ska sambon och jag (ja hunden också) se den sista filmen i Twilight-serien och bara lördagsmysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0