Onsdag 5/1 -11






Pappa & Max kom på besök idag denna snöiga onsdag.
Det blev en promenad till Mariebergsskogen. Max fann snabbt en kompis i papegojan, de tjata med varanndra ett bra tag. Kändes inte helt överaskande faktiskt. Tjatig goja - tjatig brorsa? Ja:) Maja tyckte som vanligt att marsvinen var roligast eftersom de endast har ett lågt staket som bur, dvs inget tak. Sååå nära men ändå inte;)

Sen gick vi ned till skridskobanan och Max & jag hyrde varsina griller.
Hehe, visst är det härligt när man blivit så pass gammal att det inte längre är pinsamt att åka med nått framför sig? Inte för att det gjorde att jag åkte snabbare än Max, jag var glad om jag lyckades åka jämnsides i en meter;)

Mycket trötta promenerade vi hemåt igen, lagade mat, åt och fikade.

Det blev en riktigt bra dag detta! Trots att det snöat konstant i två dygn;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0