Fredag 28/1 -11

Tjena!

Det var ett tag sen sist, men jag kan bara säga som i förra inlägget, VART TAR DAGARNA VÄGEN? De går alldeles för snabbt. Iallafall eftermiddagarna och helgerna. På förmiddagarna verkar klockan ha fastnat i klister. Men nu är det som sagt fredag igen och med en heel låång helg framför sig.

Veckan har iallafall varit bra!
Allt flyter. Det enda som stört mig är att jag oftast känner mig helt energilös. På mornarna, ja de behöver jag väl inte ens förklara? På förmiddan går allt segt, hungrig, ständig nedräkning till lunch. På eftermiddan infaller matkoman och vi räknar ned tills man får gå hem. På bussresan hem känner man sig som sju svåra år. Och när man väl satt sin rump hemma i tv-soffan känner man sig, om så möjligt som 77 svåra år. Haha, ja fy f*n vad jag klagar men en gnutta sockerkick skulle inte göra något.

Så det är ju en nedrans tur
att det är fredag och godispåsen står så prydligt på köksbänken. (Nej! Fy Mikaela! Du får inte, tänk inte ens.... Va? Nej ta bort fingrarna ur påsen! TSSSCCCCH! (ala Ceasar Milan-som-petar-med-två-fingrar-i-sidan)

Men fredagsmyset infaller inte förens sambon är hemma. Vissa regler får en att ha, en kan inte ha löst koppel hela ti'n.

Nej nu ska jag ta ett ryck, för jag antar att energin inte märks av förens man lyft på arslet;) Tänkte att jag skulle ta och mäta lite. Vi har ju fått hem ett nytt akvarium:) Ett lite större. Men det är lite som ska fixas innan flytten kan ske. Göra rent, köpa grus, se så att det får plats och koppla dit en elsladd. Ingenting som en tjej som jag inte klarar med andra ord;) Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0