Söndag 27/2 -11

Hejsan!

Den tänkta utgången i fredags
byttes som anat ut mot soffmys & hyrfilm. Vi drog ut igår istället och jag måste då säga att allt kändes väldigt lagomt. Annemette och jag möttes upp på Tables vid 22.00 och någon timme efter det kom grabbarna och joinade oss runt bordet. För ja, ska jag gå ut så är det så jag vill ha det. Gänget samlat runt ett bord, lagomt med dricka och lägre musik så att man kan snacka. Perfekt!

Och Maja blev såklart skitglad när vi kom hem. Haha och jag vet inte om det var så men jag anar nästan att hon pinkade på sig när jag öppnade dörren. För när hon gick ned för trappan för att gå ut så lämnade hon små tassavtryck. Vi har letat som sjutton efter den ev 'olyckan' här hemma men inget funnet. Så vem vet, den gamla tanten kanske blev så glad att hon inte kunde hålla blåsan;)

Min lilla skrutta

Nej nu ska jag ta och väcka min sömntuta till fästman.
Har ju faktiskt en loppisrunda inplanerad. Antar att vi har för lite skrot här hemma, för visst är det sånt som fylls på av loppisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0