Tisdag 2/8 -11

Aaaaaooouu, min kropp plågar sig själv. Fick urinvägsinfektion i lördags och när värktabletterna inte verkar är det ett rent helvete. Kroppen säger åt urinblåsan att pinka non stop, vilket min hjärna inte håller med om eftersom det gör nått så fruktansvärt ont. Men har nu äntligen fått pencilin mot detta så att man kan börja leva normalt igen.

Så ja, min lilla semester blev inte riktigt som jag tänkte mig. Trots att vi verkligen hade det superbra!

I lördags åkte jag & Maja som sagt till Karlskoga och fiskade med pappa & Max. Både pappa & jag älskar friluftslivet så vi trivdes som fisken i vattnet. Och ja jag tror Max gillade det tillslut han med, sen var det ju bara han som fick fisk så stolt blev han minst sagt.

Och båtresan blev väldigt lyckad den med:) Det var riktigt roligt att få vara med gänget igen, barnen skötte sig galant och vi hade fint väder hela resan. Tänkte sätta in ett par bilder sen när tid infaller.

Men nu ska jag ta och kurera mig framför tv:n och ta ännu en värktablett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0