Måndag from hell 4/4 -11

Gud så skönt det är att vara hemma, trots att jag har tvättid och inte kan pusta ut så är jag iallafall hemma. Ja ända sedan jag bytte ifrån söndag till måndag på städjobbet så kommer detta att vara den värsta dagen i veckan. Det tar emot nått otroligt att åka dit när man redan jobbat i 8 timmar. Men å andra sidan, och den största anledningen till att jag bytte är ju för att söndan blir fri.

Så igår hade jag verkligen ingenting planerat. Inge jobb & inga katter att åka till. Umgicks bara med C & Maja, vi köpte godis & filmer på Casablanca och var hemma hela dagen. Hade verkligen saknat just en sån dag:)

Men nu är måndan snart avklarad! Och visst överlevde vi den med, trots att brandkåren fick göra en utryckning till jobbet och trots att jag har ett very nice köttsår på armen.

- Ang, brandkåren så började brandlarmet plötsligt tjuta i lokalerna. Ingen vet varför, inte ens brandmännen. Men brann gjorde det inte. Gissar på att det var en övre makt som tyckte att vi skulle ta en paus i solen:)

- Och angående köttasåret så brände jag mig på servettmaskinen i fredags, äsch inget! Blev lite blåsor i en cirkel lite större än en tiokrona. Meeen, idag när jag skulle städa så rev jag upp hela härligheten på en papperspåse (?). Så nu kan en skymta en bit vävnad och lite dött skinn. :S



Så här ser det ut:( Medömkan godtages

Hehe nej nu ska jag ta och kila ned till tvättstugan,
så, så illa är det inte.
Kan ho plinka vid datorn kan ho tvätta!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0