Söndag 24/4 -11

Tjena!

Ja nu är väl påsken över för detta år och nu är våren verkligen här. Det har ju varit så varmt och så fint! Det känns rätt så sjukt att man nu kan va ute i både t-shirt och shorts, när man för bara några veckor sedan frös som tusan i vinterjackan. Men det är riktigt skönt och det känns som att det är nått som man kan vänja sig vid:)

Igår var vi som sagt hos C's förälldrar, åt påskmat, solade på altanen, fikade och spelade Monopol i över tre timmar. Supergött! Det är verkligen så som jag ser högtiden påsk, relaxat och kravlöst:) Och idag åkte vi hem till min pappa för att grilla lite på hans altan, och ja, jag stannar faktiskt kvar här tills imorgon. Vi ska nämligen hem till farmor imorn förmiddag och hjälpa henne att rensa ut lite saker. Vill verkligen passa på att följa med då jag inte träffar henne särskillt ofta. Sen vill man ju såklart hjälpa till:) Ska bli riktigt trevligt, men sen packar jag med mig hunden och ger mig tillbaka till K-stad imorn kväll. Ledigheten ska ju bytas ut mot jobb igen, suck. Men nu blickar vi bara bortåt mot sommaren och dess planer:)

Älskar att planera sommarens alla äventyr, vart man ska åka, när, hur, sen är det bara att ränka ned dagar igen:)

PS, nu har vi förresten städat akvariet grundligt. Fy tusan säger jag bara! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0