Trööött! Onsdag 19/5

Har inte fått en lugn stund sen jag klev upp ur sängen imorse. Så nu är jag med all min rätt -trött! På utbildningen var det för en gångs skull fullt ös medvetslös, gjorde klart ett arbete samt redovisade det på powerpoint (så nu kan jag det mesta om bananproduktion).

Sen var det hem i ilfart för att dra med cykeln till verkstan inne i stan. Vill ju kunna cykla i sommar! Puttade mig fram och susade i nedförsbackarna, var väldigt sugen på att kunna trampa på riktigt. När jag kommit halvvägs var jag bara tvungen att trampa några tag, utifall att... Och magi, cykelskrället gick att cykla på! Paff! Tyckte väl dock att verkstadsgubben kunde gå igenom den iallafall, och vem fasen cyklar tillbaka när man väl kommit halvvägs;)? Enligt honom var det tydligen gammalt fett i navet, som fryser fast när det är kallt och smörjs upp vid värme. Jo tackar, värme var det. Har svettats som en gris!

Och sen var det bara att glatt vänta in bussen, med en glass utanför donken;)



Så nu ska jag inte helt oväntat hoppa in i duschen, laga mat och lägga mig halvt medvetslös framför tv:n. Och imorn ska jag hämta min återupplivade cykel, halleluja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0