Torsdag 20/5

Är så trött, idag igen. Trodde att jag skulle smälta bort när jag stod och jobbade, ingen markis, ac eller fläkt. Pust! Och sen när jag slutat skådade jag en bäcksvart himmel och visst mullrade det. Yey, tänk att man kan ha en sån tur, not! Så att hämta cykeln fick faktiskt vänta, jag kan inte kalla mig själv för åskrädd, men respekt har ja. Åkte hem istället och fick fikabesök av svärmor:)

Så nu ska jag faktiskt avsluta kvällen framför tv:n i vår underbara säng. Vill ha fredag så fort som möjligt, mycket roligt som händer! Det blir att äta ute med kollegorna på lunchen (40-års firande) och seeen, ja då kommer min älskade pojkvän äntligen hem

Och så innebär det ju såklart helg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0