Torsdag 19/8 -10



Idag blir det banne mej en 'laid back'- dag! Det regnar utomhus (tacka vet ja pappa och Max som säkert i denna stund ligger i varsin solstol och steker), huvudet värker och jag är framför allt ledig. Ska ta och spela lite sims. Tog nämligen med mig mina expansions ifrån pappa sist, arbetsliv & djurliv. Installerade båda illa kvickt och skapade mig en liten Maja-hund till vår familj:) Fick även bli en Beardedcollie♥ Lite så som jag vill att vårat liv ska se ut inom en framtid;) Verkligen tjusningen med detta spel!

Hehe just ja, när man inte längre skämms eller blir generad över saker och ting, har man då blivit vuxen? Cyklade nämligen till affären förut, med hunden i korgen. Men hon satt och frös, ja det är verkligen kallt ute, så jag tog handduken som hon satt på och knöt fast den som en mantel över hennes rygg och även så att den täckte huvudet. Och haha, ja det måste ha sett ut som den där slutscenen i E.T, när pojken cyklar iväg med E.T i korgen:) Var väl medveten om att det såg konstigt ut men brydde mig inte ett skvatt! Skulle kunna göra vad som helst för den hunden, även skämma ut mig. Hon ska fanken inte behöva frysa;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0