Tisdag 4/5

Tror närmare bestämt att jag börjar bli sjuk. Men ärligt talat har jag bara väntat på att det ska blomma ut. Varenda lite kotte på jobbet är förkylda och hostiga. Kände av lite i halsen igårkväll och på natten vaknade jag av att det värkte, sen har det mest bestått av huvudvärk + lite dunkande i öronen. Ska väl snart ge mig på min tredje ipren för dagen så ska ja väl klara av kvällen också. Håller bara tummarna för att det här var toppen av förkylningen!

Får ta och göra en kopp té till kvällen, blåbärsté:) Sitter annars och väntar på att sambon ska komma hem ifrån sitt jobb. Men nu ska jag ta och kravla mig in i duschen, kyla ned den lätt solbrända huden. Satt ute på jobbets altan på eftermiddan och den korta kvarten räckte för att mitt rosa skinn skulle blossa upp. Fräknarna fick sig även en chock, har iof fräknar året runt men nu täcker de mer procent av ansiktet än vad resten av skinnet gör. Jag som trodde att antalet fräknar skulle minska med åldern, right.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0